There's nothing as sweet as you darling, and I hope some day you'll be mine..

Igår tänkte jag samma sak på samma ställe åtta (!) gånger.
Jag tänkte att, ja, jag kan verkligen tänka mig att det skulle bli
vi,
men jag tänker inte gå och bli kär i onödan
^^


Fick brev idag också, och det blev jag varken klokare eller gladare av. Där ljög jag, jag blev liite liite klokare, och jag blev mycket argare av att läsa. Blää på polisen säger jag bara ! Jag blir så fruktansvärt arg ibland, och just nu är ibland. "Licenstagarens licens kommer sannorlikt att dras in" - eller vad fan det nu stod ! Fyyyy faaaaan, vad jag blir arg!! Jag hatar det här ! Jag menar , nu har jag sett fram emot säsongen 08/09 ända sen i april, (sista tävlingen var 30 mars^^), och så händer det här, något som inte får hända liksom ! Jag blir så fruktansvärt trött, ni kan inte förstå!!
Nu längtar jag tills pappa kommer hem, han har pratat med tränarna idag och jag vill veta vad som är nytt ! :O

Annars så har idag varit en mycket bra dag. Träning 2.30 på förmiddagen, först klassiskt till asfaltsverket och sen skate till Bergkarlås, och påväg hem därifrån så började det vräksnöa. Så jag såg ut som Snömannens fru när jag kom hem. Och såklart så hade Brevet med stort B kommit, och jag tog inte all post och slängde på golvet i hallen. Sen slet jag upp Brevet och läste det, medans snön smälte från mina kläder och blötte ner all annan post och hela hallgolvet. Men jag orkade inte bry mig, det enda jag brydde mig om var vad fan det stod i Brevet. :b Dessutom så är mina träningsgrejer kvar i hallen tror jag.... ;)
Efter det blev det ner på stan med S min bästis och käka och shooooooppa ^^ Eller ja, shoppingen blev en t-shirt på rea och rakgel... ;) Men det var mycket trevligt annars iaf ! (:

Och jag saknar fortfarande Torsby ^^

*nu blir det vinter,
nu blir det vinter,
lalala*

Kommentera här: