Jag ser det snöar, jag ser det snöar..

*ja, jag brukar ju ha låttexter som rubrik* ;)

Och ja, det är helt sant. Det snöar i Mora! Och Mora som är bra vanligtvis är lite bättre nu :) Visserligen så smälter snön bort i takt med att den faller, men jag blir glad av snön ändå ! :)

Har sprungit med S min bästis idag, och hon är sötare än alla andra just nu (: Puss på na'  Vi sprang och pratade om allt och inget och det kändes riktigt bra kan jag ju säga. Och nu längtar jag till Torsdag med stort T. Skidträning med älskade skidfolket - ska bli hur kul som helst ! :D Sen kanske det blir tunnel med favoritfolket på söndag, hoppas hoppas ! :D

Gyyyyyyyympa igår, hur underbart som helst ! Jag kände mig jättepigg och stark, och det berodde med stor sannorlikhet att jag stod och låg mitt emellan min solstråle K och min favorit-coooooooling E. Kärlek till de brudarna ! (: K är så söt, ni ska bara veta. Pratade med henne om T-by, hon har ju för sjutton gått där ;) Och då får jag ett sånt smile på läpparna, när jag pratar om älskade T-by, och jag läängtar dit som sjutton ! :O

Sen så kom jag också på något vis fram till att jag har blivit biff, när jag pratade med A.
A.P: Har du gått upp i vikt menar du?
A.W: Asså jag menar att det är så läskigt att kolla på sig själv i spegeln och se hur mycket muskler man på något vis har fått. Och, ja, jag har gått upp i vikt också...
A.P: Ja, men det beror ju på att du har fått mer muskler, inte på något annat.
A.W: Nej, absolut inte. Det förstår jag.
A.P: Du har ju inte blivit tjock...
Och jag har kommit på precis vad jag skulle ha sagt. Precis hur jag känner, JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT, på alla tjejer som har kroppskomplex och tävlar om vem som kan äta minst. Så jävla trött är jag, det finns inga andra ord. Det uttrycker precis vad jag känner, och jag tänker inte gå närmare in på det. SÅ JÄVLA TRÖTT !
Och jag kan ju säga att jag och mina älskade tjockisar är mycket snyggare än dem, trots att vi nästan tävlar om vem som kan äta MEST. Vi är bäst, vi är "tjockisar", vi är snyggast !
Nej, vi är inte särskilt tjocka heller, men vi kallar varandra tjockisar. :)  Ni tjejor är störst, bäst och vackrast, och jag äääälskar er & saknar er ! <3

Och ja, jag tål kritik. Skriv vad ni vill och jag lovar att jag ska svara. Jag vill gärna veta vad resten av världen tycker, det här är min åsikt och jag står för den.
Stå för din åsikt du med - det gör du helt rätt i !
Kritik - jatack (:
1 stina:

skriven

Sv : alltså åldernb spealr ingen roll. min förra kille va 23 och den innan de 20, fan tkr man om varandra så spelar det ingen roll likom

Kommentera här: