-/ I really, really want you..

Sitter i lägenheten och har inget internet just nu ^^ Drygt som fan är det, men hoppas på mobilt så snart som möjligt :) Har packat upp allting, känner mig lite stolt faktiskt. Eller egentligen inte, för jag har av någon anledning lämnat all disk...
Hade ju "inflyttningsfest" igår, haha. Eller "lilla inflyttningsfesten" som jag kallar den. Och den vart ganska liten, det var k2, J och jag först, för de hjälpte mig att bära upp det sista. Sen skulle ju typ M, S, H och C komma, men de bangade :o Vem bangar tårta lixx?! Så då ringde vi H, och han kom och käkade - eller kekade som han skulle sagt ;) Nollåtta vettu ! ;D Och det var ju trevligt, (: Sen gick J och H, eller åkte... Och sen kom V och åt upp det som var kvar ;) Så skulle vi plugga, men det var ingen som orkade så vi...gjorde annat typ? ;) Sen följde jag V halva vägen till elev, för hon skulle hem och plugga. När vi skiljdes kom hon på att hon glömt sina böcker hos mig ;) Haha, blondie ! (: Och det var ingen som orkade hämta dem ;) Undrar hur det kommer gå på provet för henne. :p
Sen sov k2 här, för hon ville inte att jag skulle sova själv första natten. Sötnos (: <3 Och därför har jag inte sovit särskilt bra inatt, vi pratade ju liiiiiiite igår kväll ;) Sen vaknade jag kvart i fyra, och kunde inte somna om för NÅGON snarkade ;) Haha. Mysigt att inte vara själv i alla fall ;o Sen gick vi upp klockan 6 :O Seriösa skidåkare vettu, hon skulle träna och jag gick upp för...jag vet inte varför men upp gick jag. Frukost på elev (min sista gratis!! :O Hädanefter måste jag betala...), ner på skid och hem igen. Packat upp och packat till Idre. Inte diskat. Har jag redan sagt, men ifall ni har glömt bort det ;)


Nu ska jag lägga det här på ett usb-minne och ta mig STORA väska och gå ner på skid, skicka ett mejl (jag vill inte!) och lägga upp det här på bloggen. Sen typ nörda mig på internet, det kommer jag inte bli för bortskämd med ^^ Och käka med bästisarna när de har tränat klart (: Mums. Sen bara två lektioner, skönt!, sen åker vi !! :D Hääääääärligt värre ! :')


Jag vill tacka:
Mona Brorsson
Anna K Maliwan
Jack Impola
För hjälp med flytt :') Ni är guldkorn !

Kommentera här: