-/ You're the one and only..

Sitter nere på skid och tar igen mig. Undrar om tvätten är klar? Har börjat packa till Idre imorgon, och ska dessutom flytta idag :') Gött ska det bli, M min kompis ska vara flyttbil (:
Började flyttpacka igår kväll efter House <3, hade två stora IKEA-kassar att packa i, och efter cirka 30 min var båda fulla ^^ Suck. Så nu måste jag typ köra upp IKEA-kassarna, lasta ur den ena och fara tillbaka till elev och packa resten. Men så äre, alla mina grejer har typ fördubblats sedan jag flyttade förra gången. ;o Men det är bara för att jag har tagit hit mer och mer grejer för varje gång jag varit hemma...

Igår var det kvällsträning, och det var kul som fan! :D Jag var astaggad på skytte, fast det gick inte så jättebra, eller ligg gick bra och stå gick sådär. Men det var kul, gick bra att åka och det var trevligt allmänt :') Så var det lite kul tyckte jag att det var så ljust där inne, vid 18-19 på dagen är man ju van att det är kolsvart, men det var det inte i tunneln ;)
Fick skjuts dit av E också, det var niiiice som fan. Tack swt, du är en ängel som skjutsar mig hit och dit (:
Fick dessutom tid att tänka när jag åkte i tunneln, och det var skönt. Tänkte på det mesta, kom inte fram till så mycket men ändå. Så hiiiiiimla skönt det är att träna alltså, I love it ! :D

Körde laktat idag, gick bra (: Persade med 1.40 tror jag, och var helt jävla slut när jag var klar. Men var inte uppe i maxpuls, det var lite konstigt tycker jag, menmen. Hade ju lägre puls över lag, och det var bra (: Får se vad jag hade för laktat sen då, skulle kanske bli klart redan idag :') Nice ! (:

Flyttar idag som sagt, och där jag ska bo finns det inget internet, så jag vet inte hur bra det går med bloggandet framöver, ska ju till Idre imorgon också :') <3 Blir där till på onsdag, får se om jag hittar någon dator att låna nånstans (: För blogg, det kommer jag fortsätta med hur svårt det än blir ;) Måste nog skaffa mobilt bredband, och det kan ju ta sin tid om jag ber papi om hjälp, suck ! ^^

Idre känns bra nu iallafall, efter igår <3, så kommer det här bli hur bra som helst. V min bästis är förlåten, jag älskar henne igen :') Så det känns hur underbart som helst att få åka på läger. Hääääääärligt ska det bli ! :D
Men kommer sakna mina älskade bästisar K2, V och L som åker på längdläger till Långberget. Ni kommer få jättekul där (: Och jag kommer få det underbart med mina älskade skidskyttar :') <3

Vi har fått Torsbykläderna också :D Bild kommer nog nångång ;)

Det vart långt, men det var ett par dagar sen jag skrev senast så det var en del att skriva om (:

Kommentera här: