och jag tror att kärleken är påväg, med stora steg..

Hellu everybody :b
Det känns som det var jättelängesen jag skrev, men det var bara 4 dagar sen :O Aja, now I'm here again. And I have become a English-writer in some way.
Det påminner mig om allt jobb jag måste göra på engelskan. Två lektioner kvar innan provet :O Och jag har typ ALLT kvar att göra ?! Hur ska det gå, jag bara frågar....

Hur leker livet annars?
Jo vars. Inge ont i halsen :) Kan träna :) Sket i att fullfölja period 1. Det spelar egentligen ingen roll, jag var ju sjuk de två första veckorna. Och nu är det sista veckan, den tar jag med en nypa salt, sen börjar jag hårdträning nästa vecka :) Det blir perfa. Tycker jag. Återstår att se vad Lindus tycker om det. Jag har iallafall torrklickat varje dag. Så det ger nog en pluspoäng :)
Positiva klubben.

Åtta
åtta
ÅTTA
8
fattar ni vilken siffra jag är ute efter?
Så många riktiga skoldagar är det kvar. FATTAR ni det ?! :D
On, To, Fr den här veckan,
Må nästa vecka - sen KLASSRESA :D
Må, Ti, On, To veckan efter det. Nationaldag och treeeevlans med Jossefin på fr.
SEN schemabryt :D Och lalala må, ti, on och SKOLAVSLUTNING på to.
DET ÄR JU SNART SLUT JU?! :(
Tråkigt men sant.
Något mer tråkigt är att jag inte har fått sommarjobb än. :( Men jobbar på det som fan, så det blir nog bra tillslut :)

Kommentera här: