let it rain, cover up the tears that we try to hide..

Sista träningen med älsklingsgruppen igår :'( Sorgligt värre. Jag har dock lovat att komma och träna med dem på loven :D Och det blir la nåt att se fram emot ;) Hihi'
Igår var iaf SKITKUL ;D
- Segrare med fyra sekunders skillnad mellan varven var Hanna och Anna.
*då fick man godis*
- Tvåa var Mackan. Han hade sex.
*kan hon ha menat sekunder?*
- Hur blond är jag på en skala? - JÄTTEBLOND!...eller menade du håret?
*Sanna Antman, behöver jag säga mer?*
- Det är ganska lyckat *ironisk*, att göra slingor så det ser blonderat ut.
*är jag blond eller har jag blonda slingor?*

13-16-gruppen i mitt hjärta
<3

När man åker fort uppför en backe, så fort att man bara väntar på att mjölksyran ska komma, och den inte gör det! Den känslan är den bästa som finns, och den går inte att beskriva. Känslan av att formen är på väg, att det kommer bli BARA KUL att åka SM, den känslan!   Kärlek till skidskytte <3

Åker till Norge imorgon, kanske dags att börja göra packlista?  Sen hem på tisdag tror jag, och åka till Booooden på onsdag igen. Kommer jag hinna tvätta?  Shoppingshopping idag, mycket lyckade köp. Och fått pengar från mormor med :) :)
Onödig fakta....

Kommentera här: