everything comes to an end..

Take it or leave it. Ja, det är precis vad jag ska göra. Har tänkt i nästan en veckas tid att jag ska blogga om hur KUL det är att träna just nu. Och idag fick jag tid till att skriva det. Och vad tror ni hände i natt?? JO, jag åkte på världens halsont, blää. Men tur att det blev bättre på morgonen, hade inte klarat av att jobba med det halsonda som jag hade i natt...

I alla fall -innan jag fick ont i halsen, förra veckan. Det var en alldeles UNDERBAR vecka, med mycket och härlig träning. Tränade bl.a TRE (!) pass i lördags, och jag tvingade inte mig själv till något av passen, utan jag tyckte det var så kul att träna att jag kände att jag VILLE träna. :) Härlig känsla!!! Tilläggas ska att endast ett av passen var jobbigt, de två andra var skytte och styrka, lätta pass... Så det var ju lite synd att det skulle komma en jävla förkylning mitt i alltihopa, men det blir ju lätt så att man drar på sig förkylningar när man är i form...

Har jobbat första dagen idag :)
Söta ungar eller vad?? Många söta, och många dryga... Men det går bra, jag är fröken och jag säger till på skarpen. x) Får i alla fall betalt, och det är det som är bra med jobb (:

Kommentera här: