Paint your Smile on your lips..

Dåligt med uppdateringar överallt på sommaren, iallafall alla bloggar som jag bevakar :) Och min blogg... Det lär väl inte vara så många som orkar läsa bloggar på sommaren heller, så därför ska jag inte skriva så mycket.
Men har faktiskt varit på O-ringen nu, och det är faktiskt värt att skriva om !

Eller, först var vi i Eskilstuna och gjorde massa grejs, typ var på IKEA, shoppade på Tuna Park, var på Parken Zoo, på Fantomen-teater etc. Kom hem på lördag förmiddag, packade om, tvättade och åkte till Sälen redan på lördagen (det var tänkt att vi skulle åka dit på söndagen). Kom dit klockan nio. Hälsade på Sofia -som bodde jättelångt bort :o :(-  och packade upp (jag abbonerade både garderoben och lådan i Eriks och mitt rum, men sen så fick jag flytta mina grejer från lådan, för Erik skulle ha sina kläder där... Garderoben var iaf JÄTTELITEN, och den på elevhemmet i Torsby är lika liten, och där ska jag alltså bo i ETT HALVÅR :O Hur ska jag klara det?! En vecka var nästan ok, med ett halvår? Det går inte!
Detta års O-ringen var inte riktigt som vanligt.
  1. Vi bodde i stugor och inte i husvagn. Positivt: det var stort, man hade torkskåp, diskmaskin och rinnande vatten. Negativt: Det var jätteasocialt, alla var i sin egen stuga, och man kände sig värsta isolerad för alla bodde inte på samma ställe...
  2. Vi var med och arrangerade, och därför jobbade typ alla. Vilket bidrog till att det vart asocialt.
  3. Alicia var inte med, och det märktes faktiskt. Tro det eller ej!

Vi kan leka 20 frågor, fast inte 20 stycken, ok? (;

 Hur gick det att springa?  -Det gick ganska bra, en dag gick det jättebra! Då kom jag 7:a :D Annars gick det ganska bra alla dagar. Kom 20 totalt. Springer MIN KLASS: U4 - den är bäst. Det är synd att jag inte är ungdom nästa år, då får jag inte springa den. Men ska springa Ö4 då iställlet!

 Vad jobbade du med?  -Jag jobbade i barnpassningen, det var kul.

 Vad var roligast?  -Discot, ofc  ! :) Bra bätte bäst . Även fast det var ett fiasko, eftersom golvet gick sönder och det blev utedisco, men det var socialt och jag var där med bästa brudarna! :)

 Vart kan man se bilder från O-ringen?  -På http://annamariiia.blogg.se/ - men bara ifall man har gästlösen (a) Jag är inte snål med att dela ut det - bara att fråga;)

 Såg du något roligt på scenen?  -Jaaaa, jag såg Team Cans, helt underbara! Och jag såg Carro Westling, grymt duktig! :) Det var två höjdpunkter i veckan! :D

 Något annat du vill berätta ?  -Ja, jag skrev en grej i ett utkast på mobilen. Det kanske är något att berätta.
"Jag vet inte var orden kom ifrån. Jag vet bara att de var helt sanna, vilket betyder att min mun känner mig själv bättre än vad jag gör. Iallafall så vet min mun att jag är kär. Det är mer än vad jag själv vet.
Eller visste.
Nu vet jag ju."

Nu ska jag dra ner till sjön och (inte) bada, bara ifall det blir vattenskidåkning.. Jag föredrar sola framför att bada:)

  Uppdatering of the läge annars:
Jag far till Torsby och åker tunnel på torsdag. Sover på elev hos Jossefin och åker hem på fredag efter lunch, det blir bäst :D
Jag har fått lön, 4571:-  ;D Ska hämta ut den .... nångång? Hrm...
Jag är kär, men säg det inte till någon. Det är lite hemligt, men nu har jag erkänt det iallafall! :)
Jag ska få cykeln i mitt liv - typ snart hoppas jag ? :)

 <3

Kommentera här: