just like a dream, you are not what you seem..

JAG ÄR GLAD med stora bokstäver. Vill ni veta varför?

 1. Jag slog rekord på 30+30 idag, tack vare mycket mycket bra ståskytte. Endast en bom och 191 poäng. Tydligen rekord i ligg med, fattar inte varför för jag sköt inte så jättebra. Men totalt 254 poäng, jag är bäst!

 2. Jag har fått en cykel av mami och papi - tack! Ni är de bästa föräldrarna jag har! <3 Den är störst, bäst och vackrast och jag älskar den. Den är välbehövd just nu, för det enda som stör mitt förträffliga humör är att jag har ont i hälen. (Men det har med sig något positivt med, jag får fotmassage varje kväll(y)) Och cykla är perfekt om man har ont i hälen! Sen råkar jag ju vara värsta naturbegåvning med det här med pedaler som sitter fast i foten. Jag har inte ramlat en enda gång, jag är bäst helt enkelt. Jag har inte ens varit i närheten av att ramla (y)

 3. Jag åker till Torsby på torsdag! :D (Oavsett om jag kan åka skidor eller inte med min häl. Kan låna ilägg av mami om det krisar. Men jag kör ju med Aloevera MSM, så det kommer bli bra!) Det kommer bli underbart och roligt och kul och härligt och välbehövligt och allt annat. Åka skidor, umgås med Jossefin och skidskyttefolket, gå på sommarskidskolediscot (minnen minnen!), åka mer skidor etc. :) Jag kärlekar Torsby, så enkelt är det! <3

 4. Jag har fått tag på bilderna från förra årets Vasastafett (som försvann när papi glömde göra backup på mina grejer) och därför blir det BILDSPEL om jag hinner (y)

 5. Träning med Vasastafettsbrudarna imorgon - minus Alicia på Konfaläger (med ont i foten :S), minus SARA med ont i halsen och minus Annlouise med ont i halsen. Tre brudar med frågetecken - en reserv. Hrm, hur ska det gå? Jag har iaf MIN STRÄCKA, och det är bara 1½ vecka kvar, positivt positivt :D

Nu är det skönhetssömn som gäller,

Kommentera här: