i wanna go back to THEN, gonna figure out how, gonna REMEMBER when..

*det finns inte fet text i rubrik. låtsas att STORA BOKSTÄVER är fet text*

Ny vecka, ny träningsplanering (nya jeans!!). Det var en parantes, inte alls vad jag skulle skriva om. Men puss på mina älskade Jenniejeans som jag köpte idag. <3    (Läs rubrik, försök förstå,  hjärta )

Förra veckan hade jag 12 timmar planerad träning. Genomförde drygt 11½ ;D (Den sista knappa halvtimmen spenderades i duschen/badrummet inför Team Cans på Orsayran...)

Monday,
A1 Rullskidor F 1.30
Gympa 1.0
Tuesday,
Testtävling 0.22 (1-0-0-2 !! :D)
Wednesday,
Styrka+Spänst 0.50
A2 Löpning 0.40
Thursday,
A3 Löpning 10*70-20 0.50
MAQ 1.0
Friday;
Vila
Saturday,
A1 Löpning 1.0
Skytte 1.0
Sunday,
Cross: Löpning 1.15+Rullskidor F 0.50
= 12 timmar

Åh, vad jag älskar att träna. Nästan lika mycket som jag älskar att vila. ;) Nej, mer förresten. Det är underbarast att träna, och sen är det underbart att få vila emellanåt. :D
Denna vecka kallas "lugn vecka", det betyder TRE vilodagar :D Och bara fyra träningar (varav en "dubbelträning") Underbart underbart....

Far till E-tuna på onsdag:) Ska sociala mig med släkten och på fest hos farbror på fredag. ;b  Sen kmr vi hem på lördag, och åker till Sälen på söndag... Måste måste måste packa imorgon, till både E och S. :) Men det ska bli kul. Det blir det bästa på hela lovet, I think!

 Bjussar på en bild på mina vackra Jenniejeans, eller de på bilden är inte mina. Men jag har likadana:)

Kommentera här: