nothing's gonna stop me now..

NOLLNING ;O ^^ Som faan asså!  Mossrugby 20min x2, ettorna mot resten. Jag trooooor att ettorna förlorade målmässigt....... Och jag troooooor att ettorna var blötast efteråt också.... Jag vart iaf skitblöt! Kläderna ligger i tvättstugan och ska bli tvättade om 18 minuter. (Då är tvättmaskinen klar)
Och mina skor är next på tur att bli tvättade, efter Hovfjäll och detta så ser de inte aaaalls nya ut, även fast de är köpa i augusti!

Jaa, jag tyckte nog att nollningen var förnedrande.
Jaa, alla vart blöta / nollade.
JAA, det vart långtråkigt.

Alltså; det var äckligt första gången man blev nerbrottad i mossan. Vattnet var kallt och det var jätteäckligt att kläderna vart skitiga.
Men femte, sjätte gången var ju vattet inte kallt längre, och man var van att vara smutsig och blöt och äcklig. Så ja, det vart långtråkigt efter ett tag.
Hellre lite utfrågning & annat förnedrande. Det här var kul ett tag, sedan började man frysa och det var inte roligt längre...

Och ont i handleden fick jag också ;o   När jag spjärnade emot när någon äldre låg över mig och skulle trycka ner mig i myren.

Så ifall jag inte kommer till start på lördag så beror det på någon av följande anledningar:
 * Jag är förkyld p.g.a nerkyld av myrvatten
 * Jag har urinvägsinfektion p.g.a. myrvatten på fel ställe
 * Jag har stukat handleden

Yes, I do love you.

Tack och bock,  11 minuter kvar till tvättning :) Ska se om A och V vill ha något tvättat innan jag går ner och upptäcker att någon snott mitt tvättmedel (antagligen)...

Kommentera här: