kom kom kom älskling, kom hit och kyss mig !

IIIIIIIIHHHHHHH,
Jag är på bra humör :D

 MVG på fysikprovet som jag inte fattade nånting på :D
  Biljetterna till Lena&Orup har släppts, ska bara prata med Fia och Ali och sen beställa :D
   Jag och Peppus har :D-diskussioner på msn , om bl.a Tooorsby :D
    Jag har inte ont i halsen längre :D
     Jag har köpt nya kläder , så nu är jag snygg VARJE dag :D

Men jag har två STORA frågeställningar idag. Kanske någon kan hjälpa mig? Svar insändes till "Kommentarer" och mottages MYCKET gärna!

 Fråga 1: Vad ska jag skriva i ett brev om sponsorkontrakt som gubben på Atomic ville jag skulle skriva? Förutom resultat, menar jag...

 Fråga 2: Vilken frisyr ska jag ha på gympan ikväll?

Okej, fråga 2 var lite oseriös, svara bara på första. För där måste jag ha hjälp, NU!! Och fråga 2 får jag klura ut svaret på själv...

Ska i alla fall laga mat nu, SVARA PÅ FRÅGA ETT, annars kommer jag och piskar er gula och blå! :O
1 jossaaan :):

skriven

skriv typ hur seriös du är, att du vill satsa och har många år framför dig inom skidåkningen ;D så dom fattar att det är inga onödiga pengar dom lägger ut på dig lix ;D

Kommentera här: