MALLORCA <3

det var jättelängesenjag skrev nu. håller faktiskt mest till på http://annamariiia.bilddagboken.se/ nuförtiden när jag fått ny kamera och allt ;D kika in där om du har lust ;)

bilder från mallorca dåe ;)

danne, pappa och erik på arlanda, där vi typ 20 på kvällen började färden mot mallis. var framme vid våran längenhet två mitt i natten.

första kvällen, kvällspromenad längs stranden. :) mamma, pappa, danne, erik (:

erik, danne, anna

där var mammsen & jag och kollade på mallorca-pärlor. jag köpte ett par örhängen och mamma köpte ett halsband (:

vid "våran" badstrand <3

STRANDEN <33

vårat hus hette tydligen Shangru La, hehe. och det var jättefint :D
   
mitt rum & tvätt & matplats & soltak
 
UTSIKT FRÅN SOLTAKET <3
    
HAAAAAAAAAAAAV :D <3 <3
 <- mallorca     sverige ->

sen händer det väl lite andra saker i mitt liv just nu också.
match mot avesta idag, förlust med 2-0, jävla skit, vi var faktiskt bättre...! :s
det mesta finns ändå på bilddagboken.. (;

//annamariiia

Kommentera här: