MALLIS :D

jag kommer nog tyvärr itne hinna skriva något imorgon, så jag får väl ta och säga hejdå nu (:
skriver intemcyket vöer huvud taget nuförtiden, jagvet inte vart min tid tar vägen. den försvinner så fort att jag knappt hinner märka den ;)

har itne fått min nya kamera än (den har förhoppningsvis kommit på posten när jag kommer hem från mallorca) så får väl lov att ta med MÅNGA batterin så det blir några bilder ;)
lägger förstås in alla här, men är ni nyfikna på andra bilder så kika in på http://annamariiia.bilddagboken.se/
*hejhopp smygreklam* ;)

jag vill bara säga att jag kommer ha det UNDERBART i mallorca, och att jag har 3 kg läxor med mig, så det blir ju inte bara sola och bada ;D (jo. det blir det. läxorna gör jag på flyget xd)
ska köpa mallorcapärlor-örhängen också, och göra henna-tatuering. wiie (:

ha det bra i kalla och regninga sverige
hehe

//annamariiia

Kommentera här: