konfirmation.

KOMMER SAKNA TORSDAGSGRUPPEN SÅ HIMLA MYCKET <33
jag kärlekar er <3

igår var det konfirmationsgudstjänst. hela släkten var här. och vi hade redovisning i kyrkan. DET VAR KUL :D och så kom man hem och fick massa presenter. :) två halsband, ett par örhängen, lite money, EN KLOCKA (digital, yeeees') och lite till. :)
sen åt vi massa god mat och god efterrätt och så. :)

idag var det mässa, och vi fick nattvard. sen var det kramring och typ alla grät, mer eller mindre. jag tillhörde den sista kategorin.
och sen var det slut ;O
men det kommer bli återträff i höst, och så kommer jag nog få träffa folket på skum någon gång ibland också, MEN ÄNDÅ. nu är det slut :'(

TG in my heart <3 for life <3 i will never forget <3

JAG KÄRLEKAR ER <3
elin, johanna, evelina, lisa, magdalena, emilia, madelene, sandra, erika, amanda, emelie, emma, karin, andreas, niklas, emil, jakob, johan, emil, patrik.
carin, sara, johanna, emma, jonatan, anders, mikael, gustav, johannes.
roger, dalle, rosanna.
(jag skäms, för jag har säkert glömt nån.....)

tiden med er är oslagbar <3 torsdagsgruppen i mitt hjärta <3 för evigt <3

//annamariiia

image8

Kommentera här: