två dagar efter...

fruktansvärd träningverk, grymt trött, ingen träningsvilja.

men glaaad ändå :))

ångrar inte för allt i världen att jag åkte..!

och nu är det bara nio dagar med gips kvar... :DD

nanne <3 jag älskar dig. aldrig blivit så glad av musik som av din. snaart ny skiva :)

och igår åkte jag skidskytte igen. :) sköt med stöd. 1-0-2-0-0-1-0-1. det var väl en rätt så bra serie? ;p frida var med också, go flicka det <3 längtar till finnskoga. 12 dagar :))) sen får man stå på skidor och skjuta i en tävling. senaste tävlingen var min bästa. 0-2 i dala-järna. :) glömmer aldrig <3 så nu lär jag väl fortsätta likadant.. om det går. lär ju träna upp armen ordentligt först. innan jag är tillbaka i gammal form. hoppas ju på att vara det den 3 april. 5 kanske också, inte helt fel (;
åker måndag 2 april ! hur många veckor kvar? tre! BAAARAAA! men det är tre veckor för mycket... fast med gips hade jag ju inte kunnat vara med, men ändå..
måndag 2 april <3

//annamariiia

Kommentera här: