sthlm.. LENA <3

och det var underbart <3

fredag; gick i skolan till lunch. sen kom mammsi och morfar och hämtade mig. vi åkte till tågstationen, morfar åkte hem med bilen och mammsi och jag åkte tåg till sthlm. :) resan gick fort, läste 'systrar i jeans' hela vägen. när vi kom fram så hittade vi på något konstigt vis ut ur centralen och till vandrarhemmet, som var fint men hade hundar inneboende och luktade rök. mamma duschade och jag fortsatte läsa. :) sen gick vi ut på jakt efter en pizzeria, hittade ingen. x) så vi åt på max istället, gott det med. (kalla mig onyttigheternas drottning.) sen gick vi till chinan.
för konserten finns inte ord. hur bra som helst <3 någon som vill följa mig dit någon gång i höst ? (a) lena är bästigast, vet ju alla, och det där slog verkligen allt! har aldrig sett något så bra live :))
köpte snyggaste tröjan också, har den på mig nu :)

lördag; sov typ jättelänge. mammsi var ute och sprang medans jag sov x) (träningsnarkoman?) sen åt vi frukost (känner mig äcklad...) ska inte kommentera.. (; och packade ihop och checkade ut. och gick med väskan till centralen. lämnade den i ett fack. sen gick vi och kikade lite i affärer. så vart vi hungriga och toanödiga. så vi gick till gallerian och gick fram och tillbaka i den i typ 20 minuter innan vi hittade någon toalett. och så åt vi baugette med skagen och chokladmuffin på café coppola, och märkte att det fanns en toalett där, så då hade vi sprungit runt i 20 minuter i onödan, haha. det var jättegott!
sen började shoppingen. linne på jc. jacka på esprit. klackskor (stövlar ?) på wedins. väska på stadium. slips på kappahl. och present till danne på polarn o pyret. (;
middag åt vi på taco bar, supergott!! och så åkte vi hem.. :) kom hem vid tio typ..

söndag; helenas dag <3 världscupseger, det är stort! satt bara och skrek när hon satte sista skottet, var hur glad som helst! och säg till du som inte tycker att hon är värd det, 'nollan' jonsson - den stora idolen <3<3

underbar helg, det räcker va?

//annamariiia

Kommentera här: