vasaloppsveckan

det här är andra gången jag skriver. nyss försvann allt :( konstigt värre.

det var tjejvasan idag. min start på vasaloppsveckan.. :)) skulle ju ha åkt igår men men lite bruten arm gjorde så jag inte kunde. men doktorn har sagt att jag får åka skidor med en stav bara jag inte ramlar och tar emot mig med den gipsade handen.
tror fortfarnde att jag drömmer att den är bruten. men att saraoch eva vet om att den är bruten gör det gott. för innan, när de inte visste, mådde jag inge bra och trodde att jag drömde. idag har jag träffat dem. dock inte pratat med sara, bara skrikit att hon åkte bra. :)))))) det var så mycket härligt folk som åkte. ska kanske skriva ett par ord om dem.. :)
mamma. du är bäst. alltid. det ska vara mor&dotter. jag&du. du&jag. alltid. jag älskar dig <3
sara nordahl. jag önskar jag fått byta ett och annat ord med dig. du är Den Underbaraste och kommer alltid att vara det. <3
eva lindkvist. vad du än gör så gör du det för mig perfekt. alltid den största i mina ögon. verkligen alltid och för evigt! <3
eva peterson. du är så glad och så bra och så *caring*. betydande egenskaper. för mig. och för andra. <3
annlouise gustavsson. jag mår bra av dig. du är så bäst. så fin. alltid. säger jämt hej. du betyder. <3
karin hvittfeldt. du är min solstråle! utstrålar allt som jag mår bra av. tack för att du kommit från solen till mig! <3
anna-maria rylander. lik dottern sin. dottern är älskad. (: allt du säger och gör mår jag bra av. idag fick du mig att må fantastiskt! <3
annlouise var med här fast hon inte åkte. men hon servade sara (tror jag) och hejade. och jag träffade henne i oxberg.
bra start på dagen, där i oxberg. först dissad, sen uppmärksammad. :)))))))))

hoppas vasaloppsveckan fortsätter som den börjat. då kan den bli den bästa någonsin!

//annamariiia

Kommentera här: