lust att skriva

helgen är skön. (: ingen tävling, det var längesen. har nog inte gjort ingenting sen jullovet. (; nu gör jag ingenting. typ. okej, jag skriver blogg och lyssnar på hockey. men ändå. det är typ ignenting. när man gör ingenting så kan man sova länge på morgonen. och man kan göra vad man vill utan något bestämt. det är bra. sådan är den här helgen. gör man ingenting så kan man även låta bli att sätta i linserna. det är också bra. men snart så ska jag köpa nya glasögon. då kommer jag använda dem. åh, de är så snygga! jagälskardem! <3 (:
mora leder. 2-0. egentligen så skulle vi se matchen. men biljetterna var slut. det är strange. för detär aldrig fullt där ;/ men..nu är det ju viktiga matcher. så nu kanske folk vill se.
men jag och mamma måste gå på hockey någon gång. det är tradition. och en fin tradition ska man inte bryta.

jag har lust att äta något sött. tänkte köpa choklad på hockeyn. men jag är ju inte på hockeyn. men jag vill ha choklad ändå. och jag tror att erik har kvar av den gigantiska chokladkakan som vi köpte till honom i italien. *hoppas* (a)

italien var bra. jag tänker fortfarande ofta på italien. och jag ser bilderna lika klara som de var när de hände. ser allt så tydligt.! det är så bra att jag kan tänka på italien när jag har nära till tårarna, för tårarna blir först glädjetårar och sen försvinner de. de rinner aldrig ut på kinderna. ah. tack italien. <3

//annamariiia

Kommentera här: