wiie..

sånt här är jävligt kul asså xD

1. pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nej :(

2. har du sett din bästa vän gråta?
jo..

3. vilka vitaminer åt du när du var liten?
ad-vitaminer :D (?)

4. vad åt du senast?
ost- och skinkpaj (:

5. vilket är ditt favorit teveprogram genom tiderna?
astrid lindgren-serier !

6. saknar du något just nu?
jaa, mest skidskytte & skidskyttarna <3

7. vilka språk pratar din mamma?
svenska, engelska tror jag.

8. vilka länder har du bott i?
bara sverige

9. senaste piercingen?
öronen ?

10. när åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
14 augusti, hem från torsby xD

12. vad är din högsta önskan just nu?
att få köpa ny digitalkamera (aa)

13. har du äggat någon / blivit äggad?
*hmm*

14. nämn tre saker som du inte kan vara utan?
mobilen, linserna & björnborg-trosorna xD

16. minns du dina musiklärares namn?
ja, om jag får tänka efter x)

17. hur bra är din syn?
skitdålig / halvblind

18. använder du något smycke hela tiden?
nej.

19. kan du trolla?
nja lite kanske ;))

20. vad skulle du säga om någon var kär i din bror/syster?
jag skulle skratta !! xD

21. har du varit utomlands?
japp!

22. har du sett din bästa vän naken?
jo...

23. vilka tre ord använder du ofta?
damp, okej, ja

24. vad har du för mobiltelefon?
sony ericsson

25. var är dina syskon nu?
erik är hos johan, danne påväg till mormor 

26. vad är den senaste drömmen du minns?
jag typ vann nån skidtävling mitt i sommaren och fick sjunga med nanne grönvall som pris, typ, haha ;)

27. vem ringde dig senast?
moster (:

28. vilken tid gick du upp i morse?
10.15, skulle se carro klüft :D

29. vad har du gjort i helgen?
kollat på friidrott, varit på "fest" x), lagat mat. typ..

30. vad står det i ditt fjärde sms i din inkorg?
"Hej jag åker till Torsby och tränar rullskidor nu vi kanske ses puss :)" från gunde <3

32. vem är den senaste kändisen du tog på?
nanne.

33. vad finns i din bakficka?
har ingen bakficka

34. vad gjorde du klockan 2 i natt?
sov

35. hur mycket pengar har du i plånboken just nu?
typ 150 kanske..

36. vilken var den senaste glada nyheten du fick?
vet inte

37. senaste sedda film på bio?
harry potter & fenixorden

38. senaste köpta skorna?
springskor xD

39. ska du utomlands iår?
japp, till mallis om 2 veckor :D

40. hur ser din drömkille ut?
snygg kropp, lång, mörkt hår (fan, det passar ju in på *han* juh :s)

41. vad tänker du på just nu?
*han*

42. har du ont någonstans just nu?
nej.. lite i nacken kanske..

43. kommer du bra överens med dina föräldrar?
iaf med mamms

44. om du fick ge en enda person en enda sak vad skulle det då vara och varför?
ifall det var det sista jag någonsin gjorde i mitt liv skulle jag ge min mor en av mina dagböcker. för att hon ska få veta hur jag ibland mår...

45. hade ni bra väder idag?
jaa.......

46. civilstatus?
mohaha

47. hur många timmar brukar du sova på nätterna?
9-10 typ

http://annamariiia.bilddagboken.se/

//annamariiia

Kommentera här: