fotboll <33

jag har tänkt skriva här lite oftare. med start idag. :) kanske slut imorgon, vem vet.
hade i alla fall ingen lust att skriva i bloggen på lunar idag. vem vet, kanske slutar med det snart. men det är roligare att skriva där, för då ser man vilka som läst. men här är det också kul att skriva, för då kan typ vem som helst läsa. (och jag vet inte om det, mindre positivt)

har i alla fall spelat fotbollsmatch idag, det var bara träningsmatch men ändå. det var jättekul!! :DD men jag tycker inte om att spela back, klantar mig lite för mycket.
då är det bra att ha en ledare som inte ser misstagen, utan fokuserar på det bra man gjort.
skönt att få en sådan ledare efter två helt ** ledare som jag haft förut. heja mora. (egentligen står det bua färnäs men det är trevligare att se det tvärtom.)
fotboll är verkligen hur kul som helst!

och jag ska sluta svära, i alla fall lite. ;) för det blir jobbigt i längden om jag svär på fotbollsplanen.
och i mora är jag wikström, yesyes '
det är ett underbart lag jag har hamnat i, måste verkligen få säga det. UNDERBART! kände mig som hemma där från första stund! :DD <3 kände många sen innan (sen dagis, de flesta). men har inte träffat dem på evigheter, och nu känner vi varandra lika bra som då, känns det som. i alla fall känner jag det så. :) det är skönt.
faktiskt så har jag aldrig haft det såhär bra på en fotbollsplan!
har spelat i två andra lag, med två dåliga tränare. och i de lagen så har jag aldrig varit så hemma som jag är med mora redan efter två träningar och en match. :) det är helt otroligt! :DD
älska fotboll <3

ska försöka att lägga in nån bild här nån gång. men är lite dålig på att ta bilder, ävenf ast jag alltid har kameran nerstoppad i väskan när jag är någonstans. men den brukar få ligga där tills jag kommer hem.
(och jag är lite generad över min kamera också, den är fet och klumpig, kanske det är en anledning till att den får ligga kvar....)
men som sagt, det kommer nog någon bild snart. har ju skaffat en bild på mig själv, tror jag. den syntes inte igår, ska kolla det sen.

åh, jag älskar att blogga ^ fick bara lov att säga det ;)

lång blogg, det är såna som är mina favoriter. näst efter skidskyttisarna <3 ;)

//annamariiia

Kommentera här: